It was a sad day, bad day

fett mkt folk ute i tuna >< men det gick bra ändå.
hittade en liten klänning typ. provade den aldrig dock, så jag hoppas att den sitter bra.
kände att jag ville ha nåt nytt på mig dagen till ära!

nu har albin äntligen kommit till ro.
det hjälpte att sätta honom i vibratorstolen :D
bra grej det där. vi fick den av camilla. det är alltså en babysitter med vibrator i. hehe
måste köpa en till babysitter nån dag. de gillar ju att vara med, men det är inte alltid man kan bära runt på dem när man måste diska osv.
jag måste förresten diska nu.

uh, har ätit vitlök. det var fan inte schysst. alla kommer ju dö ikväll när jag pratar med dem :(
har vi ingen persilja? fan..

såg en dokumentär om engla nyss. usch fyfan.
blir så förbannad när såntdär händer. speciellt när det hade gått att förhindra..
jag tappade inte hoppet när hon var borta. t.o.m när fredrik kom och sa att de hittat henne så frågade jag om hon levde.. men nä. så himla hemskt.
kan inte ens tänka mig hur det måste kännas för familjen. sånt borde inte få hända.
jag hoppas att alla pedofiler, våldtäktsmän och mördare dör. de förtjänar det fan!


nä, nu ska jag diska undan här, sen ska jag börja göra mig iordning.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback