kom ut en sväng..

iaf. det var skönt.
fredrik känner sig krasslig också så vi får nog hålla oss härifrån så mkt som möjligt. bra med frisk luft :)
jag är inte ens van vid att vara ute och gå längre. helt sjukt.
men vi har ju hängt på sjukhus hela det här året faktiskt. kul!
man har lite att ta igen nu :)

imorgon kommer familjen hit och hälsar på. och så tror jag erik skulle kika förbi också. kul!
jag ska försöka baka en paj som jag såg i min smulpajs-bok som vi fått av mormor. får se om jag hinner.
annars så gör jag det nån annan dag.

nu: borsta tänderna och sen sova. får se om elvis vill sova i sin egen säng inatt. han brukar alltid sova med oss mellan nåt mål iaf. eller med mig, får man väl säga.
fredrik vågar inte ligga bredvid honom för han är rädd att lägga sig på honom i sömnen :)

nu är det nån som skriker. låter som elvis. argt.
hehe

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback