liten shoppingrunda

blev det idag.
försökte hitta ett par jeans men jag har ju blvit fet som ett djur så det var ju lönlöst.
alla satt helt konstigt.
men jag köpte två par korta byxor iaf. skönt att ha på sommaren.
sen lite strumpor, en keps eller mössa eller vad man ska kalla det.. och ett par sunbrills :)
sen 2 pyamasar till albin och 2 par byxor till killarna.
sen var det inget mer tror jag.
ska åka in nån mer dag och köpa lite tröjor o så. men det är så svårt att hitta. har inte så mkt cash heller så man måste fundera innan man handlar ><
skor ska jag köpa också. de har ju massa med fint på scorett (fick presentkort där) men de måste vara bra att gå i också.
dumdidum..
ah well.

albin är utan syrgas mest hela tiden så vi hoppas på att bli av med den helt snart.
imorgon blir vi utskrivna :)

hej

Kommentarer
Postat av: Lollzan

kom ihåg att jag tar kepan om du inte använder den :) Fett fin, som Adrian säger !!! Kramisar

2008-05-13 @ 21:00:27
Postat av: bili

Saknar dig som fan ): Puss.

2008-05-14 @ 11:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback