när hösten kom

jag tycker det är så himla ballt att petra är med i körslaget. min gamla sånglärare ju!
hon var så himla kung <3 lärde mig sjunga som ett djur, nåt som jag glömt bort nu...
hon gav mig MVG också, fett snäll ^^ hoppas hennes lag vinner, de är faktiskt bäst.

hade jättekul igår också. det var trevligt :)

ska snart bada/duscha lite, sen ska vi ta en liten promenad.
se om mamma kan passa kidsen ett tag medan vi åker o köper en till babysitter. vi behöver ju två. båda verkar ju gilla den vi har :)
fast vi köper en utan vibrator, det har vi fan inte råd med.
får väl lägga en dildo under. hahah >< nä, jag skämta. men jag tror jag har hört om nån som gjorde det.. äckligt.

jag blir fett irriterad på att gry inte kan uttala brolle rätt. men hon är ju ful så..
ser ut som en dödskalle.
fredrik tycker hon är snygg. jag fattar inte! :(

har lagt upp nya bilder i
bilddagboken btw.
image74

sjukt söta ungar. ser ni albins födelsemärke på handen? cute tycker jag :)

här är alldeles färska bilder:
 elvis
 albin

♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilka söta bebbar! Napparna täcker nästan hela ansiktet. Jag smälter!

Postat av: Pin

Ja det var jättekul att träffa dig igår Haniki (:
Fett kul.
& dina babysar är så gulliga! (:

2008-05-04 @ 21:42:08
Postat av: Emma

Åh, dom är helt ljuvliga :)

2008-05-05 @ 11:14:12
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: emmasusanna

Dom är så söta :)

jag vill bara säga att du stör dig på Gry i onödan för han heter Brolle inte Brålla som alla tror.
För det grundar sig i Bror och Brorsa så det ble Brolle med O. Så hon är en utav dom få som faktiskt säger rätt :)

/emma

2008-05-05 @ 19:38:38
URL: http://emmasusanna.blogg.se
Postat av: emmasusanna

stavade visst fel på "Brålla" ska ju vara Brålle :) haha jaja

2008-05-05 @ 19:39:36
URL: http://emmasusanna.blogg.se
Postat av: lotta

Men vilka sötisar!

Ha det fint!

2008-05-05 @ 19:40:13
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback