nytt hår

idag har jag o lollo varit hemma hos malin. var ju min födelsedagspresent från lollo att malin skulle fixa mitt hår.
hon klippte mig och gjorde slingor. ljusa och några röda.
och jag är fett nöjd! så himla skönt att bli av med barret <3
nu känner man sig ju nästan fräsch t.o.m!

igår var jag o shoppade lite med min mami. hittade nån tröja på gina och två par skor på scorett. har redan fått skoskav av det ena paret. gick till malin o tillbaka. hon bor t.o.m i säby också. haha
sämst. men det är bara att vänja sig. de är ju fina iaf! gula o fina <3

trött som ett djur. men jag tänkte vänta på fredrik så han hinner se mitt hår innan sängen förstör det :P
han är hos mattias o kollar på fotboll (tönt) ;)

annars så.. har ungarna kommit in en jobbig period. vi ska köpa magdroppar imorrn, hoppas det blir lite bättre då.
kan ju vara järnmedicinen också. hoppas de vänjer sig vid den höjda dosen snart.
annars kommer mamma o pappa bli galna här ><
vill att de ska växa lite nu. iaf så att de börjar sova hela nätter. fatta vad skönt <3
fast de är iaf de vackraste pojkarna i världen.

nä. nu drar jag.
hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback