så trött..

så trött, så trött, så trött. på det mesta,
fast mina bebisar är sötast i hela världen (ärligt, alla andra spädisar ser ju konstiga ut)
men jag längtar tills man får sova en hel natt igen.
blir typ fett happy när de sover fyra timmar i sträck. haha
men, men. det är ju bara en kort period i våra liv som det är såhär. man får stå ut :)

det är iaf ljuvligt väder ute nu så det har blivit mkt promenerande. så skönt!
hoppas det håller i sig. har fått sommarkänslor nu. fast det känns så tidigt, vi har ju missat hela året liksom.
på måndag fyller jag år t.o.m. sinnessjukt. jag har önskat mig kläder. hoppas jag får. då ska jag shoppa som ett djur. sen ska jag få fixa håret också ^^ roligt!
måste ju bli en milf nu. eh
säkert.

annars så.. är det väl skit. vill vara själv ibland. rätt ofta. fast ändå inte. jag vet inte.
har inte varit själv på jättelänge.
jobbigt att bråka typ 24/7.
men det är ju bekvämast så. ingen orkar ändå flytta.
haha
skulle nog behövt den där psykologen men hon hörde ju aldrig av sig igen fast vi lämnade meddelande.
tack då.

men nä. nu ska jag vänta tills ungarna vaknar igen och vill ha mat, sen ska jag sova.

babysemp!

Kommentarer
Postat av: Lollzan

Hanna, du är redan bamse fin =) Iaf i mina ögon, då är du en milf eller hahah jag kanske inte vill "hmm hmma" med dig men iaf =)haha nu vart det tokigt!! Men du förstår vad jag menar! Pöss

2008-05-09 @ 08:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback