trött, trött, trött

vill att det ska hända nåt kul snart. har aldrig nåt att se fram emot.
och så vill jag ha en skötväska och en termos. och en albin utan syrgas. då vore livet verkligen perfekt.
men jag är van vid att inte få som jag vill, hehe.
det är ju inte direkt nånting som gått som man tänkt sig på sistone..

annars så..
blir det väl lite indiana jones och chips ikväll. fredrik härjar som fan om indiana jones, får väl se om det är nåt att ha.
harrison ford är ju snygg iaf.
somnar väl hursomhelst så det är ju bra med det.

jag borde lägga in bilder på datorn. borde ta mer bilder också. men min kamera är så sämst så det är inge kul :(
jag önskar att jag hade råd med en fetingkamera så jag kunde få fina bilder på grabsen.
önskar att jag hade råd med nånting överhuvudtaget. haha
lite kläder vore nice.
men jag fyller ju år snart, har önskat mig kläder då :)
12e maj, det är min dag det!

men.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback