where will it lead us from here?

APA.

sköterskan var här idag. vägde o mätte..
albin väger 3010gr och är 48,5cm lång
elvis väger 3410gr och är 52cm lång

fetton! :D
hon trodde nog att albin blir av med syrgasen snart också. hoppas det.
han har inte mkt alls nu iofs..

hungrig som djuret. vet inte vad vi ska äta. blir väl jag som får komma på + laga.
tror jag ska baka den där pajen idag också.
:D
annars så.. ska vi väl inte göra nånting.
pallar inte prata med fredrik för han bara snäser åt mig så fort jag säger nåt. sen så kallar han mig tjurig.
nä men jag blir glad när han skriker på mig det första han gör på morgonen <3 och kallar albin för störd när han är hungrig och skriker.
och nu kommer han bli sur för att jag skrivit om oss här. men vad ska jag göra då.. har ju ingen att prata med direkt. haha
bloggen <3

snart dags att utfodra djuren här också. igen.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hatar killar som skriker på en direkt sen ba "det är DU som är tjurig". Så himla störda. ):
OCH fett störd HAN är som säger att Albin är störd för att han är hungrig. ): >

2008-05-05 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback