yeasterday don´t matter if it´s gone

har ju köpt rolling stones - the singels. äntligen! ett måste i skivstället ju.
kärlek

har massa ont i kroppen. elvis ville knappt sova i sin säng alls inatt.
så det fick bli på amningskudden bredvid mig. det är favoriten :)
men det gör att jag måste ligga i den där gropen i mitten, vilket är mindre bekvämt. men vad gör man inte? :)
det är gosigt iaf.

ska snart åka ut till tuna park och handla lite. ska nog till soppi ikväll :)
har ju lite dagar att ta ut, fredrik är ju borta 4 dar på sweden rock sen så det gäller att passa på. hehe
nä men det ska bli kul att träffa kompisarna faktiskt.
fast jag kommer sakna mina små pluttar : *
de är sjukt söta. och stora! elvis har gått över till strl 50, och albin har 44. vi ska sälja lite premmiskläder på tradera :)

nä, borsta tänderna nu då och vänta tills fredrik är klar i badet så jag kan åka.
hörs!

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Jaa, roligt att du kommer! Hihi.
Ses sen! *:*:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback