6mån-kontroll

ska vi på idag. lite efter sådär.. 8mån-kontroll om en månad.
hm.
men det blir nog bra.
vi kan ju ändå inte gå så mkt efter dom där. de borde kalla det utvecklingskontroller bara.
de lär sig ju nya saker hela tiden, men inte lika fort. tack och lov för det anyhow. allt går så fort med vanliga bebisar. jag skulle få panik. haha
visst längtar man ibland tills de blir större, men ibland vill man bara att de ska stanna och vara såhär små för alltid <3
de har blivit stora iaf, mina pluttar. elvis försöker få kontakt med albin. ler jättestort så man ser hans två små tänder ^^
men albin har fastnat med blicken mot fönstret, finns ju en massa färgglada löv där ute ju! brorsan ser man ju jämt..
;)
elvis har börjat ställa sig på knä förresten. kanske man har en liten krypbebis till jul? :O ne, så fort går det nog inte.
men vore roligt om de kunde sitta själva till dess. söta de skulle vara när de sitter framför granen <3 så sitter kenzo bredvid, aww <3
träffade honom igår btw, han var söt. han fick en majsbåge av mig för bebisarna ville inte ha.
sen låg han på filten med dem. haha
det går inte att få bort honom, han vill så gärna vara med. och det är lugnt för min del. vill att bebisarna ska bli vana med djur :)

julen btw, är det ju snart dags för. har iaf ett par klappar klara i huvudet.
men vad köper man till barnen? liksom, de fattar ju ändå ingenting. haha, schysst det lät. men ni fattar.
känns ju onödigt att köpa en massa grejer bara för att liksom.
men har ett par grejer iaf, som de behöver. så då kan de lika gärna få dem i julklapp.
de lär ju få av alla andra så.. de behöver inte få så mkt av oss.
ska inte köpa så mkt julklappar i år iaf tänkte jag.
blir typ:
fredrik
kidsen
mamma & pappa (de får nog en gemensam, har funderat ut en grej redan ;))
alice
adrian
oscar
kenzo

har ju inte så mkt cash så det får bli till dom "viktigaste"
så får vi se om vi hinner till fotografen också, då har man julklappar kirrade till resten också, haha
lär ju vara det bästa med att ha barn, man kan alltid ge bort dagiskort i julklapp ;)
näärå

ska duscha och äta nu, sen ska jag peta i barnen lite välling innan vi går. hoppas fredrik kommer iväg.
han är så snäll.
han vill själv vara med hos BVC varje gång, man behöver liksom inte be honom eller nåt.
<3

3 bra saker med fredrik: (finns ju fler men jag har inte tid)
han tycker om att gosa när vi sover
han håller koll på alla BVC-tider och ser själv till så han kan vara med
han är ordentlig. bara allmänt ordentlig. fast det kan vara på både gott & ont ibland ;)
kom på en till sak!
han älskar mig <3 det lär ju vara det bästa.
jag skulle inte älska mig. jag gör inte ens. men det är snällt att han vill göra :)

jaja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback