bättre dag

ja, nu känns det bättre.
har haft besök och nu står det nån slags pastatacogratäng i ugnen. m´m´m.. eller, man vet ju inte än. men man kan hoppas!
efter maten ska vi gå ut o gå. vi ska gå förbi hos svärmor och så ska vi handla lite.

imorgon smäller det! woho. ska bli kul som apan.
stört egentligen att man kommer att komma ut därifrån med ett minne för livet, bokstavligt talat.
tänk om jag ångrar mig?
well, too late isf ;) fast det finns ju alltid laser. haha
nämen motivet vet jag att jag inte kommer ångra. men den kommer ju synas typ jämt. eller njae. det blir värt!
jag längtar <3
skippar nog lektionen imorrn, blir så stressigt annars. ska bara in o väga mig.
hoppas det går bra som skit. enligt mina beräkningar så ska det ha gått bra iaf!
:)

meeen. hejdå

Kommentarer
Postat av: malin.

vart skall du tatuera dig? alltså vilken studio? ^^

2008-10-29 @ 17:00:22
Postat av: michaela

lycka till! :)

Postat av: Sara

Vilken tid ska du tatta dig? :*

2008-10-29 @ 19:37:32
Postat av: Sara

Vilken tid ska du tatta dig? :*

2008-10-29 @ 19:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback