ber om ursäkt

att jag inte bloggat på ett tag.
kör en snabb update:

fredag:
fick barnvakt bara sådär! ungefär. bebbarna sov hos farmor & farfar för första gången. det gick superbra.
jag var lite nervös ska jag medge, men vad kan gå fel? vill ju att de ska ha en lika bra relation med dom som de har med sin mormor & morfar så det var bara bra. och de var ju inte borta så länge. missade bara två mål med dem. hehe, ungefär så vi räknar.
iaf. här hemma hade vi lite folk över, och eftersom vi blev barnlediga så blev det inte bara en lugn kväll med mat och spel, det blev lite mer partaj om man säger så. jag hade nog trevligt ;) vi kan ta det sen. haha
lördag: slappade, tog en liten promenad. sen blev det bonk! hos mor & far.
söndag: kalas för Hans hos mormor & Hans. eh.. det var trevligt. sen gick vi hem till svärföräldrarna. åt kebab.

ja, det var min helg det. mkt trevlig. umgås med familj & vänner är trevligt :)
idag har fredrik varit hemma från jobbet, han kände sig lite krasslig.
jag och ungarna har varit ute på promenad. annars så har jag o fredrik bara spelat kort.
ska fortsätta med det nu.
eller ja.. tjurkarl.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad kul helg du har haft hanna:)

Postat av: Sara

Tack för i fredags! Det var så jäkla kul!

2008-10-20 @ 19:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback