cxxzsdx

var albin som skrev rubriken idag ^^

idag kom cilla och lykke förbi med en hel ikeakasse med grejer till killarna :O ska snart kika igenom den. tack igen!!
sen gick vi ut på promenad, det var trevligt. skönt att röra på sig också :)

i helgen ska vi bo hos mor o far, för de ska bort så vi ska passa kenzo.
ska till emelie på fredag och dricka lite vin, ska bli nice.
sen på lördag så vill jag vara med lollo, ok?
hann ju inte träffas idag ju..

imorrn är det vv igen. känns som om jag haft en rätt dålig vecka. men hoppas jag får min golden star iaf.
får nog ta med kidsen för fredrik ska jobba. eller på utbildning. same shit.

nu ska jag gå o fixa lite.
+ att jag inte kan skriva för albin härjar i mitt knä.
hejdå!                m  f (från albin)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, mf!! har han nån hemlig hälsning kanske? ;)

2008-10-22 @ 19:05:55
Postat av: SWEEEEEEEDY

det var jag som skrev inlägget innan!

2008-10-22 @ 19:06:26
Postat av: malin.

roligt när han redan är datorproffs. : D

2008-10-22 @ 19:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback