east of eden

saknar james, är nog dags att vi tar upp kontakten igen.

annars då?
var upp vid fyra igen, albin gnällde lite så han fick nappen, sen gick jag o kissade o lade mig igen.
kunde inte sova på 18 år för jag hade fett ont i ryggen. har fortfarande :/ jävla skitsäng.
jag önskar så himla mkt att vi var rika så vi kunde köpa allt vad vi behövde och ville ha.
en del människor (som är rika) förstår ju inte ens att det finns folk som inte har det som dom.
ba: vadå, har inte ni råd att åka utomlands 18ggr om året? har ni ingen ny bil?
sen ba: omg vi har bara 30 000 att leva på den här månaden, HUR SKA VI KLARA OSS?!?
haha
men det är väl bra att människor är olika.

anyhow.
kidsen sov nästan till åtta idag, verkar som att albin slutat vakna vid 6 iaf. whönt!
sen åt dom, och sen gick vi o lade oss igen. och sov till nästan 11 :S
men det är gosigt att sova tillsammans alla 3.
fredrik jobbade alltså..

meneh. ska väl gå o duscha nu. kvart i ett. eh
sen får vi se.
allt är ändå crap. love it.
dumt att bara bli normal liksom. lyssna, prata, tänk.
men nädå. här ska man bete sig som 5.
resten av livet också. känns så peppande. man vill ju verkligen.
men vad ska man göra? är ju stuck.

ska också bli likgiltig. men då är det väl mitt fel. och god knows att man ska få sota för varenda litet "fel" man gör.

the boss.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Haniki. <3

Du vet att du kan prata med mig anytime om det är något va? *:

Postat av: Bili

Jaa, Sara ville vara med. Men jag ringer imorgon, eller idag. Eh. Torsdag. (:

PUSS

2008-10-09 @ 00:12:22
URL: http://bilix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback