försmak

de tar grejer från varann. och de blir ledsna.
jag har en känsla av att det kommer bli ännu mer: "nej elvis/albin, det var faktiskt albin/elvis som lekte med den nu. nu får du lämna tillbaks den."
hoppas de lär sig att samsas om grejerna. just nu vill de bara ha vad den andra har, haha
fast de oftast ha två av allt.
just nu vill båda ha åt mjukisboken, som vi tyvärr bara har en utav.  men de verkar nöja sig med att ha en varsin ände just nu så det är ju bra.
fast den prassliga sidan är ju roligast...

jaja.
har matat abbe nu iaf, han åt nog en hel burk. och så har sten varit här och hämtat påsen.
nu ska jag försöka hinna dra fram dammsugaren. imorgon ska jag fanimig köpa en ny mopp, det ser förjävligt ut under deras stolar men jag vägrar dra fram den gamla äckelmoppen för den är helt sämst och så tar det typ en vecka för den att torka. moget lixx.

jaja, ska sätta igång nurå!
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback