goa gubbar

grabbarna kunde allt som de förväntas kunna göra :) duktiga.
långa som fan har det blivit också! elvis är bara en halv centimeter längre än albin. 65,5 & 65cm långa är dom.
och elvis vägde 6,6 och albin 6,4. på ett ungefär. :)
stora grabbar alltså.
ska på boel-grejs om en månad. spännande. det går nog bra :)
är så glad och tacksam att de klarat sig så bra <3

vi var ute o gick efteråt, i nästan två timmar. jätteskönt. vi besökte kyrkogården och sådär. jag gillar kyrkogårdar, det är så fridfullt där. skulle lätt kunna jobba med döden. typ begravningssnubbe eller nåt. eller inte snubbe då men..
har nog tjänat in alla mina points nu, hoppas jag har gått ner nåt den här veckan också.
vill ha en ny guldstjärna ju ;)

ska byta en bajsblöja nu, sen kommer mattias med kebab med bröd till mig (10p som jag faktiskt har kvar att äta idag ^^) haha
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Louise

Roligt att se er idag:)

Postat av: Emelie

Hah kul när du inte fattade att det var jag, såg så lite pissed ut. Haha (;

2008-10-16 @ 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback