godmorgon

elvis ska alltid envisas med att lägga sig på mage direkt efter han ätit.
han spyr ju som en gris då.
eller nej, inte som en gris. men han kräks. tur att jag håller på o tvättar deras kläder nu.
har typ inga bodys kvar i strl 62. albin har växt ur de flesta 56orna så det blir till att köpa nytt.
tur att vi har presentkort på name it kvar!
annars så..
somnade elvis på mig igår efter kvällsvällningen, och vad ser jag i hans öppna mun? två små gruskorn i nederkäken.
två tänder håller på o pluppar upp! sylvassa var de :O då förstod jag varför han tuggat på flaskan tidigare, hehe.
kollade för ett par dagar sen på då fanns det inte en förnimmelse till tänder på nån av dem.
och alla har tjatat om att "det nog är tänder på g" i flera månader nu, känns det som.
och yes, there they were!
blev jätteglad och stolt, men sen blev jag ledsen för att det betyder att mina grabbar håller på att bli stora. jag vill inte att de ska bli stora! :(
jag skulle nog inte klarat av att ha ett "normalt" barn, allt går ju så himla fort. hur klarar ni det??
:(
de kan bli typ.. 2½, sen är det bra. ok?
haha

annars så.. ska vi nog till tatueraren idag och prata lite. NERVÖS!
måste leta fram bilden. och bestämma hur jag vill ha den.
det lutar nog åt att det blir på underarmen iaf.
ba syns så lite :P men den passar nog bäst där.
benet känns så.. killaktigt, där vill jag hellre ha nåt litet på vaden bara.
och överarmen känns för stor för den här.
och ryggen är ful. min rygg alltså. + att jag redan har en tat där. ska nog ha nån på andra sidan en vacker dag.
vill ju ha en elvis <3 alltså riktiga, nej inte riktiga. min elvis är ju också riktig! men presley tänkte jag.
eller.. en annan sak som jag vill ha, ett kenzospår. men hur ska jag få ett spår av honom liksom?
fingerfärg? ^^
anyhow. så mycket idéer, så lite pengar.
undrar vad de här kommer gå på? blir nog inte så farligt, är ju inga färger o sådär..
hoppas han kan hjälpa mig att göra ett fint AE utan att det ser ut som det norska Ä. :)
oh, vad kul det ska bli!!!
måste börja spara pengar nu!
skiter i vinterjackan. ehhh... nädå. jag hinner nog. vore ju bra att veta hur mkt man ska lägga undan bara.
yeyyey.
men.. ja, underarmen? hm.
kommer få så mkt skit för det. haha
men det finns ju långärmat?

men pusshej

Kommentarer
Postat av: jess

vill du ha en rabattkod från ellos? 150 kr rabatt om man handlar för 400 kr

2008-10-07 @ 12:29:50
Postat av: Soppi.

Underarmen blir nog bäst, tror jag. (:

Var fan något annat jag skulle skriva, hm..

Just! Du har ju presentkort från mig och Sandra också, haha.

Hemma hos mig i och för sig, but still. (:

Postat av: Soppi.

Nej, precis.

Och jag är ju inte i Torshälla så ofta, haha.

Men kanske torsdag?

Du och Brillan skulle till tuniz va?

Jag är ju ledig på torsdag liksom. (:

2008-10-07 @ 13:40:33
URL: http://killiz.blogspot.com
Postat av: Nettan

Tror nog Kenzo överlever lite fingerfärg, en gubbe på gymet gjorde så o tatuerade in hundens tass på armen. Kul tycker jag! //Kramar Nettan

2008-10-07 @ 14:17:17
Postat av: Bili

Det blir nog bra att ha den där (:

Vilken tid på torsdag?

:*

2008-10-07 @ 17:13:33
URL: http://bilix.blogg.se/
Postat av: malla.

roligt med tänderna! jag som frågade igår. :D vi kan vara underarms-klubben. eh. ^^

2008-10-07 @ 17:26:40
Postat av: EmmPi

Så du tycker att jag är killig alltså :P

har har ju tatuerat benet så ju :)



hoppas allt är bra...

2008-10-07 @ 22:02:59
URL: http://www.metrobloggen.se/emmpi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback