grattis i efterskott mina älsklingar

grabbarna blev ju 9 månader igår.
tänk vad tiden går! :)
snart blir det ettårskalas.

vad små de var här :)

grymt jobbigt bara att de fyller i januari. fattigaste månaden, och man har ju inte hunnit få pengar heller.
eller, barnbidraget kommer ju samma dag, men liksom..


är det inte tråkigt att vara januaribarn? då har man ju nyss fått julklappar, sen ska man få födelsedagspaket och sen går det ett helt ÅR innan det blir skoj igen. haha
allt på samma gång liksom.
nåväl, det blir nog bra.
vet inte vad jag ska köpa bara. vad köper man åt ettåringar? de bryr sig ju inte så mycket iaf :P
förstår inte riktigt folk som köper presenter och juklappar för tusentals kronor till såna där små. så uppskattat liksom..
de lär nog bli bortskämda av alla andra ändå.
jag får fundera lite..
pengar rullar UT som dom ska...

nu ska jag koka pasta. blir nån äcklig pastasallad idag. vi ska åka o storhandla sen :)
hejdå

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Vi köpte inte ens någon födelsedagspresent åt Y iår, hon skulle få så mycket av alla andra. Märkte hon det? nej.

Ettåringar brukar gilla träklossar och tidningspapper. ^_^

2008-10-21 @ 14:19:46
Postat av: Sara

Åhh! Grattis till killarna! 9 månader... Tyckte det var nyss dom kom till världen ju!

2008-10-21 @ 14:21:22
Postat av: Louise

Grattis till pojkarna:)

Postat av: Emelie

Hej! Jag och Cilla tänkte träffas hos mig på fredag och dricka lite vin och snacka skit, du får gärna vara med om du vill och kan? Vore kul om du ville! Hör av dig!

2008-10-22 @ 11:39:53
Postat av: EmmPi

Joo det suger att vara januaribarn :/

2008-10-25 @ 22:10:19
URL: http://www.metrobloggen.se/emmpi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback