I had som chickens in my lap

/barack obama

haha. hoppas han vinner valet ffs!
gör säkert inte.
han är nog mest poppis men sen när det kommer till kritan så kommer alla ändå rösta på gamlingen.
bögamerikaner.
nåväl.

HEJ!
är fett öm om mina tatts. vill bara att de ska läka och bli fina som skit NU!
börjar bli skorpor på iaf. hoppas att ingen färg lossnar, pallar inte.

aww, nu har abbe vaknat. så himla söt när han är yrvaken. han har sovit jättelänge.
ska strax ge honom lite mat.

annars så, var jag och köpte skor idag.
fick ju lite pengar av fredriks mamma igår, haha. men det var snällt! istället för julklapp liksom.
och nu har jag: ett par vinterskor, ett par stövlar och ett par typ gympaskor. likadana som lollo, sorry ;)
så nu klarar jag mig väl! yey.

snart kommer nog min morbror Sten hit. han ska hämta en påse med kläder som jag packat iordning till Åsas bebis.
skönt att bli av med lite, alltid kul när det kommer till nytta :)
bra att alla får barn ^^
blev av med lite babysemp och en massa flaskor + en babysitter häromdan också, sandra fick det :) eller, babysittern ska hon ju köpa men det andra fick hon. så nu är vi av med det också!
ska sälja lite på tradera till våren, och sen så ska camilla få tillbaka lite grejer också.
fan, mina pluttar börjar bli stora ju!

nu ska jag värma mat till lillgrabben.
hejhej

Kommentarer
Postat av: ninna

vad smörjer du med? köp Bepanthen ( för barnarslen ) den är skitbra :D min läkte på nån dag bara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback