I sit and watch the children play

idag verkar de nog lite piggare :)

annars så, hade jag gått ner 4hg den här veckan. det var skönt för det har känts lite sådär.
har ju varit på party också ^^

och.. ja, jag vet inte. har inte så mkt att skriva egentligen.
trött som skit som vanligt. jag hatar hösten.

jag har förresten beställt lite kläder från ellos. lite behåar o så. jättefina. jag hoppas att de kommer sitta bra.
lång leveranstid på dem dock...
kul om jag fick typ 3 bhar, med trosor, lite fler trosor och en cardigan för samma pris som om jag skulle köpt 2 behåar på typ triumph. älskar att ha big boobs. NOT
men, men
ska väl ta ett äpple nu. hejdå

Kommentarer
Postat av: lollzan

Saknar er. Vi måste leka någon dag!! Kramisar

2008-10-02 @ 18:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback