It´s a beautiful day

yees.
det hade gått lika bra som jag hoppats ^^
-1,3kg och min andra guldstjärna! woho! eh.. *tönt*
försöker satsa på -3kg till och en ny guldstjärna innan jul, då har jag gått ner 10kg :D
woho!
fast jag kommer ju behöva gå ner typ 18kg till efter jul, för då ska jag äta som vanligt.
jag lovar att jag kommer gå upp typ 5kg då, men det kan det vara värt.
FÖR DET ÄR JU JUL OCH DÅ SKA DET VARA GARNITYR PÅ ALLT!
;)
längtar så himla mkt efter choklad. jag har önskat mig det i julklapp av fredrik, haha
nya amigochokladen och lakritschokladen. mmm... chocolate <3
^^
sen kan man väl dra till med nån gammal klassiker också. typ daim.
visste ni förresten att en portion jansson är 15points? jag får äta 22p om dan. värt! glögg är också ganska mkt faktiskt.
jag som brukar dricka typ 18 flaskor själv ;)
åh, glögg. åh, jul!

meen, nu måste jag äta. snart kommer nog lollo och adde.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: malin.

man får göra en lättare janson. ^^ så kan man ju säkert få en hel form för 10 :E haha.

2008-10-30 @ 17:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback