lägg en aptand under kudden

mjölktandsmössen på bompa nu, nostalgi <3

meneh. annars så har det varit en ganska jobbig morgon. upp & ner liksom.
skönt att fredrik är ledig imorrn.
fast det är ju gosigt att sova med bebisarna på morgonen <3
fast inte när de härjar.
imorse jag ba: okej, men jag tänker sova nu. så vände jag mig om. då somnade dom också ;)
de ska alltid ha uppmärksamhet, haha
vi ska strax klä på oss här. jag ska nog ta ett bad om allt går som det ska.

kom en liten juleklapp på posten idag ;) ska leta upp inslagningsgrejer och se om jag har nåt fint.
måste åka till åhléns nån dag. de hade jättefina papper där <3

sen vet jag ju inte om jag ska till soppi på lördag eller inte? hallefest liksom! jag vill ju klä ut mig.
haha *barn*
fast jag vet inte vad jag ska klä ut mig till. och egentligen har jag inte råd med taxi heller..
eller jag har väl råd, men det känns som så onödiga pengar liksom.
kan väl gå :P
ptja, vi får se hur det blir.  förslag på utklädnader mottages gärna. jag har inte råd att köpa en massa shit dock, så det får vara nåt som man har hemma.. typ.

MEEN... hejdå

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Jo, fast jag har inte direkt fastnat för några andra.. Alla fina är i samma prisklass, eller mycket dyrare.

Vi får se hur jag gör. Har ju inte ens sett lägenheten någon gång, kanske kommer på helt andra tankar när jag ser den. ^_^



Maid (svart klänning, vitt förkläde, damvippa)?

Prostituerad (stövlar, kort kjol, urringad tröja, nätstrumpor)?

Häxa (svarta kläder, häxhatt)?

Katt (tighta svarta kläder, öron, morrhår)?

Spöke (lakan)?

2008-10-28 @ 11:44:59
Postat av: Soppi.

Du måste komma, Hanna! d:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback