long time passing

nu har vi varit ute o gått lite + hälsat på mami o papi. fick mat där dessutom ^^
får bli en längre promenad imorrn. men jag hatar att gå från säby, det finns liksom inga mysiga vägar att gå här. det var bättre att bo hos mami o papi, där hade man mer att välja på. eh
iofs kan jag gå vart jag vill härifrån också, men det blir ju längre :P fast å andra sidan blir det mer apoints då.
måste hälsa på farfar, kanske kan göra det imorrn. frågar om fredrik vill följa :)

annars så.. har jag fortfarande världens grinigaste ungar. jag hatar tänder. varför måste dom finnas? haha
men ett + är att de har börjat äta (mat) bättre. främst elvis, han åt ju ingenting förut. men nu är det nog mest för att han tycker det är skönt att bita i skeden, men bara han får mat i sig så är vi glada :)
morotspuré verkar gå hem hos båda. ska göra egen nån dag, får se om de gillar den också.

albin har vaknat nu, och verkar ha tröttnat på att leka med sin vante så jag ska väl fixa lite välling och sätta på hans pyjamas så får han krypa till sängs sen.
är så glad att de är så lätta att lägga (peppar, peppar) det är aldrig nåt tjafs. klart de inte somnar på en gång alltid, men då ligger de bara o pratar lite och leker med sin goseråtta tills de somnar. <3

weeeeell... hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback