märkt för livet!

TJENA!
nu var det alltså gjort. gick bra som fan. dog lite ett par ggr men det gick bra ;)
gjorde ont när han körde konturerna på armen, men sen kittlades det bara lite. sen när han gjorde den på benet :( ville bara kill him. eh
som tur var så gick det på typ två sek så det var lugnt. och nu är jag fin.
fast jag fick lite ångest när mamma och pappa kom hit och sa: men hanna.. vad har du gjort :(?
sen kom jag på att den är fett fin och jag gillar den så det är ok.
men man ska ju liksom ha dem hela livet.
han gjorde min AE fett snygg iaf, love it <3 fast E:et är lite mindre än A:et ser det ut som. och så sitter den kanske lite knas, men I like it anyway.
är fett nöjd.
får se om jag hinner lägga upp bilder idag eller om jag gör det imorrn.

hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback