när det ska lajjas..

hejhej.
är så himla trött. allt känns så boring. och ungarna är snoriga och gnälliga, fast det är inte så farligt än så länge, tack & lov. hoppas att det inte blir värre än såhär.
tänker inte lämna bort dem i helgen om de är dåliga iaf. vet inte om jag gör det iaf förresten. känns ändå tatt.
haha.. vi får se vad som händer och sker.
alla helger är piss.
jag vill komma först nån gång. bara en gång.
det vore kul.
meneh.. ja, som sagt.

annars då? har varit o handlat. glömde hälften, tog typ 1 timme att gå till och från parkeringen.
fast mitt knä är bättre faktiskt. jag fick ett bra förband av fredrik (romantiska saker han köper till mig ;)) och det känns bra.

annars så.. nej, jag vet inte.
drar nu, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback