nu blir det av

nu har vi bokat tid!! :D:D:D
fett kul.
blev lite tidigare än planerat men jag ser fram emot det.
fick ett grymt bra paketpris, tycker jag.
men jag fick ändå fetskäll när jag kom hem. är så kul att bo med den här killen.
man får visst inte göra nånting när man inte har så mkt pengar. jag visste inte.
ska ge alla mina pengar till honom sen, för de är visst inte mina. visste inte det. ska sköta mig nästa gång.
men han får åka på kryssningar och gå på spelningar, för han tjänar mer än mig.

jag spenderar ju väldigt mkt pengar på mig själv. ska skita i allt annat och bara göra tatueringen den här månaden. resten får gå till nyttiga saker. slipper iaf köpa kläder åt ungarna den här månaden, vilket gick på ca 1000 spänn den här månaden. och är det inte det så är det nåt annat, som han ändå inte märker av. men en tatuering? big no no.
sämst tjej.

hejdå

Kommentarer
Postat av: malla.

); :*

2008-10-07 @ 20:47:23
Postat av: Mizuki

Meh, vad är det för jäkla beteende? Om han får roa sig får väl du också?!

2008-10-08 @ 07:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback