ny dag, nya tag

nu undrar ni förstås hur det gick.
och det gick som förväntat, åt pipsvängen.
nädå! inte åt pipsvängen. upp ett hekto bara så jag är glad ändå.
hade jag varit naken så hade det stått still liksom ;)
men nu är det ny vecka, och den kommer nog bli bra. det känns så iaf :)
har börjat fylla i checklistan på nätet också, mkt bättre!

annars så.. har elvis varit en pain in the ass ett tag nu. hoppas han lugnar ner sig för resten av dan.
ska käka lunch nu, sen blir det en liten promenix.

en undran:
varför är folk så intresserade av hur gamla ens bebisar är? O_o
överhuvudtaget alltså. det är typ alltid det första man frågar.
jag skiter egentligen fullständigt i hur gamla nåns barn är. man vill nog mest bara starta en konversation, eller ha en ursäkt för att dreggla över dem, kanske?
fick iaf höra den frågan ett par ggr idag + gud vad fina de är.
^^
och, jag vet ;)

nähä. om man skulle ta och värma mat nu då.
hejsvej

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Jag frågar alltid alla hur gamla deras bebisar är, mest för att jag glömmer så fort hur de ser ut i olika åldrar. Jag kan t.ex. inte se en bebis och tänka "Jaaa den där bebisen är ca. 8 månader" utan det blir bara "jaa.. det där var en bebis". Och åldern tycker jag alltid är intressant, oavsett om det gäller en 9 månaders eller en 90åring. ^_~

2008-10-23 @ 12:54:34
Postat av: Mizuki

Synd förresten att det stått stilla, men du kommer igen nästa vecka. :)

If there's a will, there's a way. ^_^

2008-10-23 @ 12:56:15
Postat av: Mizuki

Feel free att slappna av så mycket som du vill! ^^

Jag blir precis lika party (men med mindre pinsamma incidenter ^
~) på en cola som på vin, men cola är godare (och billigare!).

Vill bara kolla med E så att det är ok, för tanken var ju att hon skulle få vin av mig (oss) och hon ser verkligen fram emot det (vinet eller sällskapet? Who knows? ^_~) så jag vill inte förstöra hennes roliga, speciellt inte som hon har det jobbigt just nu. <3

2008-10-23 @ 14:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback