on & on

hade agnes nya låt på hjärnan när jag vaknade, så jag satte faktiskt på radion (!) så jag kunde få höra den. tycker den är lite småcatchig sådär! och den kommer efter ett tag. men jag var tvungen att plåga mig igenom madonna, nickleback och I kissed a girl först. så trött på den jävla låten.  men, men..
efter agnes var det bon jovi <3

annars så..
har elvis & albin fått en liten syssling nu :) roligt! det blev en pojke.
vilket betyder att jag ska bombardera åsa och hennes lille med urväxta kläder, haha
fast jag tror jag kunde ha gjort det om det blivit en tjej också. tror inte att hon är såndär blå/rosa människa.
:)

nu luktar det bajs här. ska gå och se vem som är boven i dramat, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback