the wild life

aaahh
jag trodde de hade glömt, men nädå. folket ringde nyss. de kommer hit på måndag och gör det där bögreportaget.
fyfan vad pinsamt.
visst, jag kan prata o sådär. inga problem. men jag vill inte vara med på bild :((
jag har inte ens fixat håret på 18 år. har aldrig råd ><
så nu är det jättelångt och skabbigt. skämmigt.
och vad ska vi ha på oss? :O
SKIT.
skitsläktingar som ska ringa o tipsa. och skitfolk som tjatar om när man ska vara med i tidningen.
JAJA, nu blir de väl nöjda iaf.
piss.
fast det är bra för alla andra föräldrar med premmisar. jag tyckte om att läsa om folk det gått bra för iaf.
so, this is for you.

men crap.

annars så.. har jag bara tvättat. ska gå o busa lite med ungarna nu för de verkar lite uttråkade.
hoppas fredrik vill ta en promenad med oss sen. har inte varit ute än för jag vill inte gå själv :/
men han orkar säkert inte.

+ 3 dagar kvar!! :D
hejdå

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hojta till när det kommer med i tidningen, vill gärna läsa artikeln. //Kramar Nettan

2008-10-27 @ 22:13:26
Postat av: Bo

Jag vill också läsa ju!

Du får skicka med artikeln i ett brev sen. :D

:*

Postat av: Mizuki

Tre dagar till vad? Nyfiken



Var inte med på bild då, låt grabbarna agera fotomodeller. ^_^ Bebisar blir alltid bra på bild. :)



2008-10-28 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback