this is for you

hejhej!
har varit lite off i bloggen, fått lite klagomål på det så nu kommer det ett inlägg!

nytt sen sist då?
jag o fredrik (!!!) var på lite partaj hos bili o mako i lördags, det var mycket trevligt.
roligt att gå på fest tillsammans t.o.m :)
sen igår blev det mest bonk hela dan.

idag då.. har precis varit ute på promenad med mall :) det var trevligt.
skönt att röra lite på sig.
sen fick jag ju massa matlådor av hennes mami också. haha
ska säga till fredrik att jag stått o lagat mat hela dagen ;) ofta han skulle tro på det.

ska väl snart mata grabbarna igen, sen ska jag käka lite och så ska jag försöka städa lite.
eller så käkar jag först? de borde väl inte vara så hungriga riktigt än så..
ja så får det nog bli.

fan vad den här dan har gått fort.
wish att jag hade nåt att se fram emot.
eller jag har ju! om bili fortfarande är på att leka med mig på torsdag :) måste faktiskt till tuniz o köpa present till adrian.
ska ju dit på kalas på lördag också :) sen ska jag o fredrik ha myskväll.
hoppas vi kan kolla på nån film. eller kanske ladda hem.
vi måste ju till min papi o kolla på arkiv x också. hm...
saknar arkiv x <3 vill ha alla säsonger.
kanske ska ladda ner? fast jag är ju inte sån.
ber fredrik göra åt mig ;)
då har man nåt att göra om dagarna.
har förresten haft dallas-uppehåll skitlänge nu. dags att ta tag i det också! har inte så många avsnitt kvar.
måste kolla om säsong 10 har släppts. ska önska mig den i julklapp då.
måste köpa julklappar också :/
men jag har gjort en liten budget. eller ja.. planering mera.
blir typ.
skor när barnbidraget kommer.
vinterjacka i november (kikat på en från ellos för 500:-, inte så farligt)
och mellan det blir det julklappar.
får nöja mig med de skabbkläder jag har tror jag.
har ju beställt en cardigan iaf, det är bra nu till hösten..
skor o jacka däremot. very much important.
skönt att ungarnas vinterkläder är klara iaf.

wish att man hade mkt pengar att leva på. men nädå.
men man lär sig ju att snåla iaf, och det är ju bra.
fast fredrik tycker ändå jag är vårdslös med pengar.
haha
ba, tyckte det var fett onödigt att jag köpt behåar. fast jag har bara två, som är för små. inte så roligt att gå runt med fyra boobs :(
jag önskar att jag kunde köpa grejer för skojs skull, men det gör jag inte.
bara en gång när jag var sur. då köpte jag en liten väska och en scarf. haha
men det är ju jag som får lida för det.
nåväl.

nu har elvis lagt sig under bordet. haha
tog kort på honom så ni får se sen ^^
fast han inte kan krypa så är han väldigt duktig på att förflytta sig, men aldrig när man ser.
albin är likadan.
oh ringer!

det var lollo. vi ska boka tatueringstid :D:D blir väl efter jul så man hinner spara pengar.
fyfan.
men vart ska jag ha min? :O
får nog rådfråga lite experter sen. mattias kommer ju imorrn, kan fråga honom lite ^^
roligt att äntligen göra slag i saken.
har haft den där jävla skissen hemma i typ 3 år. nu jävlar ska den dit. och så AE också.
:D:D

men. nu är det dags för mat.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Oj, roligt med tattoo!

Jag vill också boka tid. ):

Vad är det du ska göra för någon? O:

*:

Postat av: Bili

Jo, jag är på! Men jag kanske inte kan sova över... Vi kan ta det sen (; Puss

2008-10-06 @ 20:33:09
URL: http://bilix.blogg.se/
Postat av: malla.

Vill veta vad det är för tat :D :D:D

2008-10-06 @ 21:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback