this is the evening of the day

serre, åker inte johan ut ur idol idag så vet jag nog inte vad jag gör.
han är ju så mkt tonårsgrabb man kan bli. ge han några år att mogna. han har inte ens nån sångröst ffs!
t.o.m jag kunde ha varit med i idol isf, när jag var 14. såg typ likadan ut. haha
samma musiksmak med.
låt honom hitta sig själv först så får vi se sen.

varför bryr jag mig så mkt? haha
antagligen för att jag inte har nåt liv.

lyckades iaf med efterrätten idag. failade totalt igår. haha
duktig liksom.
men idag blev den god. chokladmousse var det förresten, om jag inte sagt det.
hoppas fredrik tycker om den också :)

meeeen.. jag hejar på lars i idol. heja lars!

Kommentarer
Postat av: malla.

saknar dina inlägg! :*

2008-10-06 @ 09:16:06
Postat av: Mizuki

Ja, superfina. <3 Jag älskar våran soffa, den är ju inte ny-ny, men den är ju (ganska) ny för oss och den är så skön och fin och bra. <3 Matchande fåtöljer vore underbart.

Är du inte nöjd med eran soffa?

2008-10-06 @ 16:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback