today is D day!

godmorgon, godmorgon! hör fåglar sjunga glatt godmorgon, godmorgon I KÖR!!!
eh...
hej.

idag är det alltså dags.
hinner inte skriva så mkt. måste duscha och göra mig iordning för vägning. åh jag hoppas att det har gått lika bra som det känns! sen ba. -0,1. ba tack >< nja, vi får väl se!
den som lever alltså.
sen blir det hem och äta lite, ta ut pengar och åka till the tattoo master. eh.
blue lotus kl.12.00
hoppas att det inte tar så jättelång tid, för sen ska jag hem och hämta fredrik. lämna barnen hos sin farmor en stund medan vi åker in till stan och letar jeans åt honom. och jag ska köpa presentpapper <3
haha, drömde ju att jag var på åhléns och skulle köpa, så var alla typ slut :(
besatt.

men iaf. woho!
fast jag vet fortfarande inte hur mitt AE ska se ut, hoppas nån kan hjälpa mig. vet inte ens vem som ska gadda oss >< hoppas jag får den där med skägget, han är trevlig :)
lollo kan få nån praktikant ;) haha

galet! måste dra in i duschen nu, tjena!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahha nu är du elak, jag som är så took nervös :P

2008-10-30 @ 09:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback