tvåhundratusen och lite till

erik gadd är ju bög.
eh.

men hej!
fredrik kom visst inte hem idag, haha. fortsatte festandet hos erik.
som tur var så kom mor o far hit en sväng så jag kunde åka handla. hade nästan slut på bindisar och kidsen behövde blöjor. och jag hade noll pengar.
sen var de här o hjälpte till med världens skrikigaste ungar, och sen tittade vi på tv och åt lite snask.
var inte ens doobidoo idag ju :( hade glömt bort det. jävla böggalor jämt.
kan de inte lägga sånt när det typ är sportnytt eller nåt annat skit? :/

anyhow.. ska väl gå o lägga mig snart. får väl se när fredo kommer. vet inte ens hur han kommer hem.
taxi antar jag.
ffs! tror inte ens att han har nycklar med sig ju. ÅÅHH bögkarl. haha
jaja, är väl uppe en stund till så får vi se om han hinner komma.
hade uppskattat om han hade kommit hem ikväll så han kanske var i skick att följa med oss på kalaset imorrn.
jobbigt att gå själv.
men, men..
+ att min mamma var dum och förstörde adrians present så nu måste jag göra om det där meddelandet. haha
hon tryckte ju bort det ><
har tappat bort alla mina presentsnören också. vete fan vart de är.. har ingen lust att gå igenom hela städskåpet (läs: katastrofskåpet nr.2)

har nog fått den konstigaste frågan hittills idag:
matar du med tuttarna eller flaska?
lixx.. är inte det min ensak? haha
men jag får ta att man säger dumma saker om man är man och full.
det var inte fredrik som sa det btw ;) han vet ju.

jaja.. blir väl sängen snart. åh, jag har ju ingen rolig bok att läsa.
håller på med omertá av mario puzo. han är rätt tråkig. var typ bara gudfadern som var bra.
den siste gudfadern var bra ibland, men alldeles för seg, den här verkar vara likadan. skitseg.
man längtar inte efter att få läsa mer direkt. tråkigt!
nån som har nåt bra boktips? eller hellre, låna ut en bok till mig för jag har inte råd att köpa och jag vet inte om jag får låna på bibblan längre. hade 18 skulder förut, så mitt kort är väl spärrat eller nåt. haha
jättegammalt btw. man kanske kan kirra ett nytt?
skitlängesen jag var på bibliotek!
eller åh, jag kom på att fredrik har ju en bok som jag ska läsa. fast jag vet inte vilken det var. nån bio från nån i nåt rockband tror jag. mötley crue? eller är det den han håller på med nu? skitsamma. den verkade bra iaf för han skrattade jämt när han läste den.
ungefär som jag när jag läser "två nötcreme.." har nyss läst om den. love it. alla borde läsa den.
iaf alla i min ålder och uppåt. för vi var nog den sista generationen som fortfarande minns lite utav "DDR-sverige."
även fast filip o fredrik hävdar att ingen född efter 80 skulle veta vad de pratade om ;)
nåväl.
läs den om ni vill. jag bryr mig inte.
glömde förresten att låna ut den där boken till bili igår. igen! haha
vi får ta det nästa gång, oki?

pusshej gonatt katt

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Jag har 100 höjdare-boken om du vill ha den.

2008-10-11 @ 07:43:16
Postat av: jess

har du sett guldkompassen? För jag har böckerna. Det är en trilogi, guldkompassen är första ;p Tycker dom är svinbra. Fast kanske bara jag som gillar fantasy ^^

2008-10-11 @ 10:57:45
Postat av: Bili

Haha, just ja! Joo, vi får ta det när jag kommer till dig sen (;

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback