vad har jag att förlora?

precis.
jag vill, jag kan, jag ska!
det fick vi lära oss på lektionen idag ;)

har varit ute på promme nu. det blev en kortis. 25min. hade ingen inspiration. alla vägar är så tråkiga.
och bebisarna sov och jag var själv med solen i ögonen.
men det är bättre än ingenting så jag är glad!

annars så...
är jag i stort behov av nya behåar. ALLA mina har gått sönder nu. har typ en bygel i varje. haha
+ att de redan var för små.
måste vänta ändå tills december innan dom jag beställt kommer. snabba!
bäst för dom att dom är bra!
får väl gå med fyra tuttar som sitter helt olika, sålänge.
;)

funderar på om jag ska beställa lite julkappar. nåt måste det ju bli den här månaden.
ska iaf kika om den finns. då har man iaf två klappar klara.
måste ju slå in ogges!
måste leta upp mina snören först bara.. vart fan kan de vara?
sämst att inte jag var med o packade upp när vi flyttade. vet inte vart nånting är.
fast det är klart, det var nog skönt att slippa också. kejsarsnitt ftw! eh..

*byte av bajsblöja*

den tredje för elvis idag. like it! :P
är nog dags för ett litet mellanmål snart. får se vad det blir.. banan kanske. det brukar gå hem. fast man vet ju aldrig med de här två ><
elvis vill bara ha välling all the time. har försökt med ersättning, mat, frukt, apa. nämen typ.
morgongröten brukar funka. och lite mat.
idag gick det bara att få i honom om han fick ha en egen tallrik att leka med.

hoppas att fredrik inte ska träna idag. pallar inte. och barnen behöver bada

*paus för mellanmål*
går så bra..
jag hatar mat.
wish att de kunde äta välling varje dag resten av livet. vad enkelt det skulle vara ;)
men, truga, truga, truga.

så himla trött. 18 timmar kvar tills fredrik kommer hem också. great.

imorrn flyttar vi till villan, yey!

+ att vi har bokat biljetter till claes eriksson nu <3<3
den 22a november drar vi till sthlm och kollar in honom. ska bli nice som bajs!

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback