viva la vida

ja vad kan man säga? grabben är en naturbegåvning!
haha
fast han är busungen no.1. ska alltid sno allt han ser. albins napp är ofta i riskzonen.
eller typ så fort albin har en leksak så kommer elvis och försöker sno den.
och blöj&klädbytena har jag ju berättat om, men nu har han börjat tugga på bordet när vi äter också.
liksom ><
så ska han alltid rulla runt och lägga sig PÅ albin. stackars liten.
albin är definitivt den lugne killen. typiskt klok storebror typ :)
nog för att han också kan busa, men han blir inte lika j*vlig som elvis kan bli ibland. haha
men de är fantastiska, de där grabbarna.

nu har jag beställt lite julisar ^^
värsta bästa till mamma & pappa, jag längtar till julafton så jag får ta del av den. eh..
och sen några till fredrik. jag tror han blir glad :)
skönt det känns.
är ju bara 3 klappar kvar nu :D
alice, adrian och pojkarna. åhnej! kenzo också förstås! 4klappar då :)
har fortfarande inte bestämt om jag ska köpa det där till alice och adrian, som jag hade tänkt.. vi får se vad det blir.

nu måste jag kolla till maten.
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback