we own the night

har ju glömt att berätta att vi hyrde film i helgen.
we own the night
 den var okej. lite tunn. typisk hollywoodfilm typ.
men joaquin var med i den så den var bra ändå <3<3 han är fan.. m´m´m
fredrik fattar inte att jag kan tycka att han är snygg.
men jag fattar inte varför han tycker att tuva novotny är snygg, hon är ju för fan skelögd!
anyhow. han är iaf snygg. som skit. man blir fan pirrig i pungen bara av att se honom. eh...
men filmen, tja.. sådär.
vart tog bruden vägen liksom? skitsamma, hon var ändå ful. joaquin är bara min <3 och fredrik. man får ha två, ok?

annars så.. har jag gjort lite vv-glass. hoppas den blir god som skit.
ska äta den till greys ikväll ^^
känns skönt att mina serier börjat igen. allt känns liksom som vanligt nu.
deppe (lär ju vara bästa serien ever) greys, christine :)
och snart kommer f&f tillbaka! fast med boston tea party, vilket är det sämsta de gjort hittills, om jag får säga det själv. men den här säsongen blir kanske bättre. reklamen bådar rätt gott måste jag säga.

nähä. om man skulle ta och.. jag vet inte. dammsög nyss. ska väl plocka lite. sen ska kidsen få lite mat.
mina skrikapor. ibland vill man bara försvinna från jordens yta och komma tillbaks när de är 18. nädå, men de är lite griniga just nu. saknar mina glada ungar <3

damma borde jag ju göra! fast det är så jävla tråkigt. men, men!
på fredag kommer mattias hit och käkar, spelar lite spel och tar ett par bärs eller liknande. den som vill får vara med.
jag kommer klå er i allt. losers!

hejdå

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh! Låter mysigt att spela spel och dricka lite. Kanske att jag och min Fredrik kan komma då?

2008-10-15 @ 15:44:48
Postat av: Soppi.

Aw, jag hade velat komma på fredag.

Men jobbar ju 15-22 veckan ut. ):


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback