zul, zul!

eh..

hej!
hade gått ner 0,9kg den här veckan. WOHO!
nästa vecka blir det ännu en guldstjärna *kung*
sen ba: har inte gått ner nånting.
jo, två hekto borde jag väl klara ;)
whönt.

mina bebisgubbar har däckat på filten. sötnötter. trodde de skulle vara vakna ett tag nu, men inte då.
elvis låg o sov med fredrik när jag åkte i förmiddags, och albin sov i sin säng.
elvis var inte nöjd i sin säng det var därför han sov i våran. vi favoriserar inte :) ibland är det albin som sover hos oss, och ibland är det båda :)

jag längtar tills imorgon. vi har massa saker att göra då:
* köpa julklapp åt oscar, om den finns kvar :O
* köpa lammskinn till vagnen på barnens hus
* förhoppningsvis hälsa på på djurgårdsskolan (babyc <3<3)
* besöka apoteket röda näsan
* städa massor hemma

sen får vi besök och har en trevlig kväll allihopa, hoppas jag :)

idag ska jag försöka damma. hann inte igår för det blev mörkt.
det blir dammigt jättefort här. antagligen för att vi har så himla mkt grejer överallt. och så hänger vi tvätt i köket. alltid så fräscht under tvättställningen <3 haha
tur att vi har en bra dammsugare nu iaf!

+ att pappa har fixat videon nu. vi ska prova med nån annan film innan vi stoppar i molly mus igen ;)
så lollo, du kan ju hälsa adrian att filmen klarade sig oskadd. och sen så kan han få vara här medan vi tatuerar oss. det var t.o.m fredrik som föreslog det! :O:O
jag undrar verkligen vad som hände på den där kryssningen... han kom hem helt förändrad. haha
men jag skiter i det, jag är bara glad att det är som det är.
liksom.. 2ggr på en vecka! :O
my god.
hahah

nä, nu blir det för mkt flams, så nu kilar jag vidare. eller ja.. ni vet.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så jävla duktig! Du förtjänar massor av guldstjärnor tycker jag!

Ska höra med Fred idag om vi ska komma i morgon, men det är nog inga problems. :D

2008-10-16 @ 13:50:17
Postat av: Lollzan

hahah två gånger, herre gud här är man van iaf en gång per kvartal =P Men vad snällt att det går bra för fredrik och ha adrian med =) Slipper mna oroa sig för det oxå =) Längtar som fan tills den 30:e. Love <3

2008-10-16 @ 15:25:45
Postat av: Bili

Haha, va skönt för dig (;

Nej men jag ringer nån dag, så får du uppdatera mig (;

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback