all the doohdahday

jag kollade på nya batman-filmen i söndags. the dark knight
den var fet. jag älskar batman <3
heath ledger var grym som joker också. ganska läskig.
men christian bale är ändå bäst <3



batman är kung för han har ju inga superkrafter egentligen. fett ball.
annars så är superman bäst <3 vill ha de gamla superman-filmerna. med lilla chrisopher : * god rest his soul.

meeen. ska kolla på idol nu, kanske ta mig en liten macka och lite té.
fast inte vanligt té. inte ens varmt té. för jag kan fortfarande inte dricka sånt :(( wish I could.
det luktar ju så himla gott, men smakar ju bara blask. hur gör ni?
anyhow. blir lite citronmeliss för min del. alpnaering ftw.
apropå sånt så fick jag ju mina tupperwaregrejer igår. de är grymma.
måste fixa iordning dem och lägga in den nya skötväskan som vi köpte igår. den verkar större än våran teutonia, den var ju helt sämst. förstår inte hur andra tvilliingföräldrar kan ha den?
men det blir nog bra med den här nya. palla köpa en ful skiphop liksom...

meeen... HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback