antilop

hann en snabbis till ikea för att köpa lite nödvändiga saker.
inget lull-lull alls :(
men det blev iaf: två antilop-stolar (fula men billiga och bra!) med dynor o brickor, två sängbord (nån som vill ha våra gamla till malm-sängen?) en cdhylla, en gratängform och en pajform. sen kanske lite småsaker. typ haklappar och nya elefanter.

har efter mkt funderande förstått att det var mall som var den anonyma!
jag räknade inte med henne eftersom hon är i afrika, visste inte att de hade datorer där ;) nämen.

ska duscha nu, sen ska jag åka till tuniz och försöka hitta en outfit för imorrn. wey! har inga pengar dock. haha
men det går. ska sno den. nej, jag skojade. jag ska låna lite sålänge.
hoppas mina pengar kommer idag. mkt möjligt. annars nästa vecka.

very well. måste kila nu.
HEJ!

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Tjena, har du haft en bra dag?



Du, vill du att din blogg ska bli till ''Veckans blogg''? Gå in då på
http://Ferhat.blogg.se/ eller http://ferhat.blogg.se/2008/september/bli-veckans-blogg.html där kommenterar du din bloggadress. När du har kommenterat klart så är du med i tävlingen och IDAG vid kl.17.00 utser jag 3 st VINNARE på min blogg. Denna tävling kommer öka er besökarstastik eftersom jag får många besökare dagligen. Lycka till!

2008-09-26 @ 10:56:20
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Mizuki

Antiloperna är fula men lätt de bästa matstolarna på marknaden. Måste köpa en ny bricka till vår, har slarvat bort den gamla..



Vad är det för sängbord ni har till malmen? Vilken färg?



"nya elefanter"? Vad då för elefanter? Och vad hände med de gamla? 0o ^~

2008-09-26 @ 11:21:55
Postat av: Jess

kanske skulle vilja ha, jag har mellanbrun på min sängstomme ;p tror jag, haha. Det är den bruna iaf :p MÖRKA bruna :p

2008-09-26 @ 14:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback