assgate

jag hatar stargate. helt sämst.

meeen.. hej.
har inget att skriva.
hade gått ner pyttelite iaf, trots två ölkvällar. skönt! nu ska jag inte dricka öl förrän.. aldrig.
nä, men jag vet inte. hehe
mitt nästa unna-mig blir lite tårta på dopet.
jag vill gå ner massor nu! fort!
nä, det får ta den tid det tar. mår redan bättre iaf. känns så skönt så.

imorgon kväll ska jag få lära mig att spela bonk.
nåt nytt kortspel som mamma o soppis parents har börjat spela.
de tjatar jämt om det så jag måste se what the fuzz is all about.

min mamma var förresten här nyss o lämnade kläder som hon hade lagat åt mig <3
söt.
ska ha min zeppelintröja imorgon <3<3
blir väl nerspydd..

hälsade på farmor idag. det var trevligt.
elvis pratade som fan. han har börjat med nåt nytt nu också, plutar med munnen hela tiden.
"mmmmmm"
ba allright.

fick brev idag också <3 blev fett glad!
jag måste köpa fint brevpapper så jag kan skriva tillbaka.

men hejhejhej då.

P.S. har fått ett till favoritprogram på bolibompa: kulleby sjukhus. grymt!

Kommentarer
Postat av: pilliplastBooooooooooooooo

:D <3

2008-09-05 @ 00:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback