beyond my control

hello.
igår var jag på tuniz med liane (soppis mami)
haha, är den här som hänger med mina kompisars parents <3
men min mami orkade inte så sa hon att liane ville så då ringde jag och så drog vi iväg.
hade typ 40min på oss innan det stängde. stressigaste besöket på tuna hittills!
men jag hittade iaf alla jag skulle ha:

kofta till dopet
strumpbyxor
tossor & vantar åt ungarna
brevpapper.

är fattig nu. men det var nödvändiga saker. om en vecka kommer ju barnbidraget. ska nog köpa overaller då.
blir nog 68 tror jag. får väl köpa större om de hinner växa ur dem, men det tror jag inte.
kanske elvis isf.

förresten så har de nu sovit 2 nätter i sitt egna rum. det har gått jättebra. jag var lite nojig första natten men nu känns det ok.
var ju mest för deras skull. de fick knappt plats i samma säng. låg o sparkade på varann.

är nervous inför imorrn :S men det ska nog gå bra.
lite ledsen över att man inte kunnat bjuda alla man velat. men, men. hoppas de finns i grabbarnas liv iaf!

ska väl duscha snart, sen ska vi hämta dopklänning och sen fixa nån mat I guess. och sen ska jag hem till mami och hälsa på the people from gothenburg.

hejsan, svejsan

Kommentarer
Postat av: Jessica

vem ska vara gudmor och gudfar? :)

Om man får fråga ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback