blå ko

att börja ge ungarna mat är det värsta jag gjort på länge. det är fan helt omöjligt ibland.
wish att de kunde äta välling hela livet. haha
men det kanske blir lättare när vi får matstolar. hoppas.
ska väl mata elvis nu, men han får fan välling. ORKAR inte hålla på och truga.
sen ska jag äta frukost. såhär vid lunchtid (bra hanna) och sen göra mig iordning och sen gå till affären tror jag.
vi har typ ingen mat hemma. fast vi nyss handlade.

mina barn är väldigt billiga just nu, om nån vill köpa.
haha, nej men fan. de har ju varit änglar så länge. men nu är gnällvis och gnälbin tillbaka. jag orkar inte. jag är trött.
jag vill göra som törnrosa och sova i 100 år.
men kanske barnvakt om 2 veckor. får hoppas, så man får lite ny energi.

hejdå. skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback