bortom tid & rum

jag vill ha en kompis i torshälla. lollo är ju sjukis så hon kan inte gå ut o gå med mig.
det är så boring att gå ut själv. men det är ju finfint väder.
får se om jag får lite lust sen kanske.
har bara tattarkläder också. får gå där jag inte syns..
fast å andra sidan går typ alla morsor i torshälla runt i mysbyxor. men jag vill inte vara white trash :/
hoppas mami syr upp mina jeans snart.

annars så.. har jag fortfarande ingenting att skriva. ska väl äta ett mellanmål snart, för jag vill gå ner i vikt.
hehe, körde en soppi. fast jag äter.  men jag tror att det är lite hälsosammare. man vill ju ha de andra organen kvar lixx.

fick brev idag också :D och en gardin, den blev jättesöt i barnens fönster. men jag behöver blommor eller nåt att ställa där. det ser så tomt ut.

snart dags för lite mellis för barnen också.  blir päron&banan i nåt youghurtgrejs. den tyckte dom om.

*byter bajsblöja på albin*

så kan det gå.
meneh. BORING.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Bo

I know, feeetingkul! :D :D



"btw, katt i barnvakt? O_o störd."



Haha i barnvakt!

Postat av: Sara

Haha... Läste lite fel först. Läste "Lollo är ju alkis." Så var jag tvungen att läsa igen, och då såg jag ju att det stod sjukis. Så fel det kan bli ibland!

2008-09-23 @ 17:59:04
Postat av: Lollo

Hahha de var ju tur att du läste igen :P Mycket är jag men inte alkis hhahah... =)

2008-09-23 @ 19:01:37
Postat av: Bili

Jag önskar att vi bodde närmare. ):

2008-09-23 @ 19:24:02
URL: http://bilix.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha! ja, jag började ju undra! Skulle jag aldrig kunna tänka mig att du är :)

2008-09-23 @ 19:29:48
Postat av: Anonym

"fast å andra sidan går typ alla morsor i torshälla runt i mysbyxor."

Haha, jag kör på tajts/leggings istället ;p

2008-09-24 @ 16:11:51
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback