en slags skamvråssituation

fredrik w <3

np: rolling stones - as tears goes by

den är babyfin <3 lyssna på den vetja!

annars så är jag mästerkocken no.1 och lagar värsta flashiga lasagnen.
smakar säkert skit bara för det :(
har fått lite mer inspiration nu. vi storhandlade igår så nu har vi grejer hemma och så har jag fått lite tips i vv´s forum :)

mina bebisar är nästan för snälla ibland. de är så nöjda på sin filt framför teven.
jag får nästan dåligt samvete ibland att jag inte är med dem.
men de gillar inte direkt att bli burna och sitta i knät. det är ibland bara, sen tröttnar dem.
på ett sätt är jag glad att de legat på sjukhus, för de har alltid sovit själva (eller tillsammans då, men utan mor o far) och alltid med ljud och människor omkring sig, så de är väl vana. självständiga små grabbar.
nää, de älskar mig och vill vara med sin mamma jämt <3 de ska aldrig skaffa brudar o flytta hemifrån.
eh..
jodå. men ibland vill jag att de ska vara såhär små jämt. samtidigt som jag längtar efter att de ska växa så jag får lära känna dem ännu mer. men jag vill att de alltid ska få plats i min famn <3

haha, galet. stones-skivan tog slut för en stund sen.
sen jag ba hörde dem igen. en låt som nyss var nästan.
sen var den ju i en reklam. haha, jag trodde för en sekund att vi hade spöken här :)

psst, säg ingenting till fredrik men jag har haft elementet på :O

just ja. han läser ju den här. haha
HEJ HEJ!

hej

Kommentarer
Postat av: Bonken

Haha oh noo nu kommer freddan komma på dig!



& bra att du tycker min blogg är kulis. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback