enough

igår var sara och bili här o lekte <3 det var trevligt x 3.

annars så.. är det väldans fint väder idag. ska fråga fredrik om han vill ta en promenad med oss när han kommer hem.
boring att gå själv.

annars så är det fullt ös med matintag för ungarna. majs och potatis-purén var bättre andra gången igår. snart käkar de nog den utan problem :) imorse fick de gröt. elvis ville inte ha men albin åt som vanligt med ett leende. haha, så himla duktig :)
de gör förresten ingenting av det cilla skrev i sin blogg, men de äter ändå O_o men jag gör väl helt fel, som vanligt. haha
är sämst mamma som inte orkar göra egen mat heller. jag tycker det är smidigt med burkar.
blir väl lättare sen när de kan äta mer av det vi äter.
men potatis ska de nog få smaka nästa gång vi lagar det.
måste köpa stolar också. det är drygt att mata i babysitters, de gungar ju.
har börjat med välling också, vilket visst betyder byte av nappflaskor. det är mycket nu! men det ska nog gå bra.
synd bara att vi har typ 50liter babyplus 2 kvar. nån som vill ha? anyone?

jaja. mkt jobb blir det men till slut blir det väl bra.

det känns som om jag behöver ett brejk. typ bara vara själv. eller inte själv. men en kväll, göra nåt kul, sova ut och sen vara en great mamma igen.
fast det lär väl aldrig hända. för apan ska ju göra 18 grejer.

YES, FÅRET SHAUN ÄNTLIGEN!! har inte sett på 18 år.
var förresten ett great avsnitt av pingu nyss. älskar pingu <3
vill att barnen ska bli stora så de kan titta på roliga filmer med mig.
fast ändå inte. jag vill att de ska vara bebisar jämt och mysa i min famn <3
det är nog det som gör att jag kan vilja ha en till sen. men man vet inte.
har ju lite tur iaf, jag får mkt längre bebistid med mina än alla andra :)
ffs, de blir åtta månader imorrn och de kan inte ens sitta själva än!
mina babysar <3

jaja. ska väl ta en dusch nu strax, och börja ännu en rolig dag som ser precis ut som alla andra :P
men kanske blir det bonk ikväll. man kan alltid hoppas. fast det känns som om min mami hatar mig.

hej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var jättekul att träffa dig igår! Pojkarna också såklart :)

Förstår att du behöver en kväll för att samla lite krafter. Som vi sa igår, så måste alla ha lite egentid. Det får man mycket ny energi av!

Hör av dig bara om du vill ses. Du vet vart vi finns. :D

2008-09-19 @ 11:34:13
Postat av: malla

Haha, jag ba.. Är babyplus gott? klurar Eh.

Hoppas du skriver massor medan jag är borta.

Ha det superfint, hälsa Freddan. ^^ :*

2008-09-19 @ 12:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback