guldstjärna

fick en guldstjärna på vv idag ^^
hade gått ner 1.1kg den här veckan! fast jag varit på fest. woho! det gick alltså bra att byta ut ölen mot vin o sprit. och äta en kebab med bröd också. haha
fast det ska jag inte göra på lördag. eller jag ska ju dricka vin. men jag tar nog med mig en frukt eller nåt istället.
frukt = bra

sen så vore det roligt om jag visste vem den anonyma som kommenterat var. är gärna friends! :D

annars så. vet jag inte. vill åka till IKEA so bad! men vi har ingen barnvakt och vi får inte plats med vagnen om vi ska ha grejer med oss.. och då går det ju inte, säger fredo.
längtar tills de blir större. då ska jag köpa sulkys. svinbra när man ska nånstans och inte vagnen får plats.

meeen. har inget att skriva mer.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Jag vill med till IKEA!

Måste ju köpa mig en bokhylla. >_<

Postat av: Mizuki

Vill också till IKEA! >_<

Men det får tyvärr vänta till efter flytten.. :( Fast det är ju rätt snart. :)



Åh, värsta duktig kille! :D Dags att barnsäkra lägenheten då? ;) :P

2008-09-25 @ 11:58:24
Postat av: Sara

Fan vad duktig du är! Blir så himla glad för din skull! :D

2008-09-25 @ 12:15:46
Postat av: Jessica

Jag ska till IKEA på lördag eller söndag. Då ska jag köpa soffa ,schäslong och en fotpall plus lite smågrejer. Läntar massor!

2008-09-25 @ 15:44:45
Postat av: sweedy

Jag vill inte till ikea så jag kan ta hand om dina kids! Haha q: Ses på lördag, kul det ska bli! (: Puss!!

2008-09-25 @ 19:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback