hannah montana

haha ><
dolly var ju med <3

men hej.
har världens tröttaste killar idag. de sover jämt. men det är ok.
ska gosa med dem sen <3 och sen ska de äta, och sen ska jag äta.
ska försöka fixa med nåt. fastnade visst på king så jag har bara setat här ><
men ska väl hänga tvätt kanske. o försöka fixa lite i grabbarnas rum.

jag glömmer alltid bort att jag har några kategorier, så alla hamnar alltid i samma.
är inte så seriös. wish att jag hade en fin blogg också, men jag kan inte.
inte så clever, this girl.

jag vill köpa kläder! har typ inga :( får se om man har lite råd sen. säkert.. haha
ska börja köpa julklappar tidigt i år också.
jag o fredo hittade en till mina parents idag iaf. hoppas att de inte hinner fixa den innan bara..
sen har jag en liten grej till alice, men hon får nåt mer också.
mysigt att fira jul med barn i år <3 söta de kommer vara. små pullovers kan de ha <3 aww. hehe
fast det blir nog ännu mysigare nästa år när de förstår lite mer.
fast det kommer bli omysigt varje år eftersom jag vill fira jul hemma så det kommer bli bråk x 18.
men jag kräver ju bara julaftonsdagen, det är inte för mkt begärt tycker jag. jag kan gå bort på kvällen och dan innan och dan efter. t.o.m på morgonen kanske!  men dagen ska vara som den alltid har varit. haha
alla hatar mig och min jul ><

nu ska jag hänga tvätt iaf.
hejdå

Kommentarer
Postat av: malla

Vi kan kvällsjula! ^^ men byt blogg till bloggspace? är 400 gånger bättre och t o m en idiot som jag kan fixa en snygg blogg. :D

2008-09-17 @ 17:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback