hjärter dam förlorar aldrig

jag kommer snart vara hatad på FL.
jag lär vara en helt sämst mamma som dissar allt vad öppna förskolor heter, som matar med flaska och har barnvakt ibland. haha
FL är fan en sekt. alla mammor är som hitler.
jag tycker synd om deras barn.
haha
en mamma ba, jag vill ha hjälm på mitt barn när den ska lära sig gå, ifall han ramlar.
liksom?!?!
man kan inte skydda sina barn från allt. de måste lära sig hur livet är, från början.
ja, man ramlar och slår sig, det gör ont ett tag men sen går det över. och förhoppningsvis så lär de sig att man inte kan klätta på möblerna.
har man hjälm kan man ju göra vad man vill utan att göra sig illa. dessutom ser man nog ut som en idiot också ;)
hjälm är för dem med svagt skelett.

hoppas att inte jag blir en curlingmamma. eller helikoptermamma. haha, störda ord.
men jag bryr mig väl för lite om mina barn.
eh.

blir så trött.

nu ska jag iaf duscha och sen ska jag försöka komma på nån mat.
hejdå

Kommentarer
Postat av: malla

helikoptermamma?!?! vad fan är det? XD

2008-09-08 @ 13:43:47
Postat av: bili

Haha! Jag hatar också familjeliv! Men jag kan ändå inte sluta hänga där. Haha. Så smart. Mår ju bara dåligt av det.

Puss

Postat av: Louise

Hanna du tar hand om dina barn jätte bra tycker jag kram

2008-09-08 @ 16:39:02
URL: http://mammasflikka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback