idolpaus

jag måste bara skriva av mig lite ang. idol.
(ja, jag är tönt så jag kollar på det :P) blev ju kär i hiphoparen så jag måste fortsätta kolla <3<3
hoppas han går vidare jämt. vill aldrig sluta se honom. ehh..
men seriöst, den där nils?!!?? jag ville bara spöa upp honom. helt jävla sämst. och går ner på knä hela tiden, man ba: men enough!
och den där lilla killen som ser ut som en tjej. HAHA! trodde att det var en tjej som sjöng när han sjöng på första auditionen (stod i köket) men nädå, var visst en kille. svinful. värsta lilla. men han kanske är bra, vad vet jag.
jag har bara en favorit <3 och den där feta, hon hade grym röst!

nu ska jag mata och natta elvis medan jag fortsätter kika. sen är det filip o fredrik!! :D:D <3
eh...

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Bo

Tycker också att hon är bra, LouLou! Fetaste rösten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback