kom hit, häng med!

elvis ligger i hårdträning, han ska verkligen krypa nu.
på nåt sätt så tar han sig åt alla möjliga håll. han ligger aldrig kvar där man lämnar honom.
inte albin heller, och albin ligger ändå bara på rygg hela tiden, men han kan ändå förflytta sig.
men nu sover de iaf, så nu ska de väl vara stilla. hehe
lilla latalbin. han borde vända sig mer. han kan, men han gör det inte O_o säkert efter. :(
småpluttarna.
jag vill också ha en fettobebis som man kan sätta vartsomhelst.
eller liksom, de är ju så feta och starka så de klarar mer.
fast mina är iaf sötare än alla andras bebisar. for real. jag har sett många bebisar nu (måste vara värsta babyboomen i år) och ingen klår mina ungar.
alla ser så... bebisaktiga ut.
mina ser ut som miniatyrpojkar. små, fast stora.. hm.
och sötast.

en vecka kvar till dop. jag börjar bli nervös.
men, det får gå som det går. jag ser mest fram emot att få träffa all släkt och vänner :)
och så ska jag få äta tårta! woho
haha

det är inget bra på bolibompa på helgerna.
inget kulleby sjukhus :( har väntat hela morgonen nu. igår också. ville ju visa fredrik.
men fåret shaun & pingu går varje dag iaf :D

nu är det doktor snuggles :S det var lite för LSD-trippat för min smak. haha
men jag gillar rösten till snuggles <3
men den där cp-norpan förstår jag mig inte på. han förstör ju allting, varför är dom med honom? O_o
ah well..

inget torshälla marknad blev det heller. pissväder. jag vill ju ut o gå.
men jag tänker inte dra ut ungar och vagn i det här vädret. no way josé

inte så peppigt inlägg idag kanske. men jag är inte så pepp jämt.
hejhej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dina grabbar är verkligen dom sötaste bebisarna jag sett :D

2008-09-07 @ 12:20:16
Postat av: pilliplastBooooooooooooooo

hahaha NORPAN! :D Men jaa, han är jobbig.

2008-09-07 @ 13:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback